Regulamin studia:
- Studio jest otwarte 10 minut przed zajęciami, studio nie posiada recepcji ani poczekalni.
- Jeśli w sali są jeszcze poprzedni uczestnicy, dajmy im chwilę na spokojne wyjście z zajęć.
- Upewnij się, że przed 1 zajęciami wypełniłeś/wypełniłaś krótką ankietę zdrowotną.
- Karnet 4 wejść ważny jest na 30 dni od daty pierwszych zajęć, w których bierzesz udział.
- Możesz odwołać bezpłatnie swoją rezerwację na 12 h przed rozpoczęciem zajęć. Po tym czasie wpłata za zajęcia przepada. Ze względu na kameralność zajęć i zajmowane terminy. To także dotyczy zamiany godzin zajęć – na wcześniejsze/ późniejsz – możesz zmienić rezerwację maksymalnie 12 godzin przed rozpoczęciem praktyki. Opłata za zajęcia nie będzie zwracana, przy niedostosowaniu się do powyższych zasad.
- W przypadku mniej niż 3 osób na zajęciach grupowych – zajęcia nie odbędą się.
- W przypadku niedyspozycji prowadzącego lub studia – zajęcia mogą się nie odbyć, a uczestnik zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo, co najmniej 3 h przed rozpoczęciem zajęć. W takich sytuacjach zakupione karnety i pojedyncze wejścia są przedłużane.
- Opłaty za zajęcia dokonujemy podczas zapisów na aplikacji fitssey.
- Zgłoś prowadzącej przed zajęciami o wszelkich istotnych problemach zdrowotnych nie uwzględnionych wcześniej w ankiecie zdrowotnej.
- Praktykuj zgodnie ze wskazówkami instruktorki i zgodnie z własnymi możliwościami. Jeśli nagle poczujesz się źle – poinformuj o tym prowadzącą.
- Kobiety w ciąży i w czasie menstruacji są zobowiązane uprzedzić o tym instruktorkę, tuż przed zajęciami.
- Instruktor Locals Yoga Therapy nie odpowiada za powikłania zdrowotne w wyniku praktyki, jeśli nie był uprzedzony o możliwych przeciwwskazaniach do ćwiczeń lub jeśli uczestnik nie stosuje się do wskazówek nauczyciela lub jeśli praktykuje bez należytej ostrożności.
- Załóż ubranie nieograniczające swobody ruchów; praktykujemy boso.
- Baw się dobrze i nie oglądaj się na innych, najważniejsze jest Twoje dobre wejście w ciało i umysł – pozycje tylko to umożliwiają.
- Przystąpienie do praktyki jest jednocześnie akceptacją powyższych podpunktów.
Dane firmy:
1. “ Administratorem serwisu jest Katarzyna Kwilosz prowadząca działalność pod nazwą Katarzyna Kwilosz Locals Yoga Therapy pod adresem: Nowosądecka 64, 30-683 Kraków, o numerze NIP: 6762643768, REGON:525390842
Adres e mail: loclasyogatherapy@gmail.com lub numer telefonu do kontaktu: 604976580.
- Nazwy rejestru i organu prowadzącego.
Katarzyna Kwilosz Locals Yoga therapy jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
- Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem serwisu w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy liczony jest od daty zakupu karnetu.
Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować administratora o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie mailowej na adres localsyogatherapy@gmail.com.
W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, administrator zobowiązany jest zwrócić konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez administratora oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nieprzysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy m.in. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Sytuacja taka występuje w przypadku, w którym klient będący konsumentem poprzez przystąpienie do korzystania z zakupionego dostępu do zajęć [karnetu] (poprzez rozpoczęcie uczestnictwa w zajęciach lub nieodwołanie rezerwacji zajęć, które się odbyły) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do zajęć, wyrazi zgodę na wykonanie przez administratora usługi polegającej na prowadzeniu zajęć przed upływem okresu do odstąpienia od zawartej na odległość umowy, a te zajęcia się w pełni odbędą.
- Akceptowane metody płatności.
→ zawarcie informacji o metodach płatności w regulaminie.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty: gotówka, przelew tradycyjny, płatność za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 – usługi świadczonej przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887 oraz za pośredictwem imoje ING Banku Śląskiego – Puławskiej 2, 02-566 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000043817, posiadająca nr NIP: 526-10-40-337, REGON: 011223125, o kapitale zakładowym 7.504.000,00 złotych.
- Informacja o procedurze reklamacyjnej.
Klient może zgłosić reklamację dotyczącą działania serwisu oraz świadczonych usług pisemnie mailowo na adres e mail, localsyogatherapy@gmail.com
Administrator rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi w terminie 14 dni w formie mailowej.
Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków:
W przypadku posiadania jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących organizowanej przez Katarzyna Kwilosz Locals Yoga Therapy każdy ma prawo złożyć reklamację.
Forma i miejsce złożenia reklamacji:
Reklamacja może być złożona z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres: localsyogatherapy@gmail.com
Adresy Oddziałów Organizatora znajdują się na stronie www.sgb.pl.
Zakres danych zawartych w reklamacji:
Treść reklamacji złożonej w formie pisemnej powinna zawierać:
- 1) imię i nazwisko lub nazwę klienta;
- 2) adres korespondencyjny;
- 3) dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
- 4) oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;
- 5) własnoręczny podpis klienta.